Internetska rješenja za turizam. Oglašavanje apartmana, hotela, privatnog smještaja itd.
home / rješenja za turizam / web stranice / optimizacija za tražilice / o nama / reference / direktorij linkova
> Home > Internetska rješenja za turizam
HR / EN

Internetska rješenja za turizam

Oglašavanje i promocija turističke ponude

[ Uvod ] [ Zašto se oglasiti? ] [ Cjenik ] [ Upitnik ]

Poštovani, ako se bavite turizmom vjerojatno vam je poznata ova priča: od dva susjeda, jedan ima dobro popunjene kapacitete, dok drugi muku muči da popuni i sedmi i osmi mjesec! Svjesni ste da sama činjenica da ste napravili kuću, hotel, restoran, ili organizirali neku drugu vrstu ponude (poput izleta ili sportskih aktivnosti) neće dovesti do toga da turisti i gosti pohrle k vama.

Ključ je ulaganje: ulaganje u kvalitetu objekta i ponude, ulaganje u razvoj i održavanje, ulaganje u marketing. U poslovnom svijetu stvari su jasne: da biste dobili 200 morate uložiti 100...

Ako objektivno razmotrimo problematiku, vidjet ćemo da je razvoj turističke ponude vrlo zahtjevan u svim segmentima, a pogotovu u financijskom. Kako se onda odlučiti na ulaganje i kamo ga usmjeriti? Koje će se ulaganje vratiti uz najveću dobit?

Na sreću, nalazimo se u vrlo povoljnom momentumu razvoja hrvatskog turizma. Sve više ljudi iz svijeta po prvi put ili ponovno otkriva našu zemlju. Hrvatska je hit: Dubrovnik, Dalmacija, Istra i Plitvička Jezera - svjetske agencije i televizijske kuće nadmeću se koja će bolje i ljepše prezentirati naše turističke destinacije. Proglašavaju nas jednom od najpoželjnijih zemalja svijeta. Hrvatsku pohode bogati i slavni, a mnogi bi htjeli biti dio Jadranske ljetne čarolije i mediteranskog šarma.

No usprkos svoj reklami i pohvalama posljednjih godina, predstoji još puno posla da bismo dostigli visoke standarde kvalitete. No to je odlična vijest za turističke djelatnike, jer pozitivni uzlet hrvatskog turizma daje prostor potrebnom razvoju i smanjuje rizike ulaganja.

Kako prepoznati najbolji pravac ulaganja stvar je snalažljivosti i prilagodbe: prilagodbe trendovima, navikama gostiju, ekološkim standardima, poreznoj politici i ostalim parametrima koji utječu na vašu djelatnosti. Najveće uspjehe postižu oni koji se najbrže prilagođavaju, odnosno oni koji znaju predvidjeti trendove.

A internet i drugi komunikacijski sustavi koji nude neposredan i lak pristup informacijama (GSM, GPRS, UMTS), sigurno su dio modernog trenda u najvećem porastu. Ulaganje u Internetsko oglašavanje i promociju Vaša je ulaznica u moderan informacijski sustav i hvatanje koraka s trendovima koji već uvelike kroje turistička kretanja. Tako da s dobrim razlogom možete razmišljati o ulaganju u tom pravcu (u većem ili manjem obimu, na više portala ili samo na jednom...) i postaviti si slijedeće pitanje:

Što mi donosi ulaganje u promociju putem miracolina paketa za turizam?

Ulaganje u Internetsku promociju daleko je povoljnije u odnosu na klasične metode oglašavanja (TV, novine, radio). Kvalitetna promocija kao važan element marketinga time postaje dostupna i manjim tvrtkama, a svoj interes svako nalaze i velike multinacionalne kompanije. Ulaganje u oglašavanje na histrica.com zanemarivo je u odnosu na kompletan obim ulaganja potreban za razvoj i održavanje turističke ponude. Ono znači prezentaciju i prisutnost na renomiranom portalu i modernom mediju - Internetu. U vaš posao unosi dodatnu stabilnost: određeni broj upita i posjetitelja na koji možete računati jer smo suočeni sa stalnim i stabilnim porastom interesa (broja posjetitelja) koji tragaju za raznovrsnim informacijama i ponudom: smještajem, kampovima, hotelima, restoranima, domaćinstvima koja se bave agroturizmom, slikama, podacima, statistikama, da nabrojimo samo neke. Sami ćete utvrditi koja je to granica sigurnosti na koju možete računati i odgovara li vam, no kad je jednom utvrđena, iskustva su pokazala da ljestvica ostaje na istom nivou ili se penje.
Prateći kretanja i preference naših posjetitelja putem statistike posjeta, često smo suočeni s činjenicom da obimom i raznovrsnošcu ponude nismo u stanju odgovoriti na zahtjeve tolikog broja internacionalnih posjetitelja. To je jedan od ciljeva izgradnje portala www.histrica.com te dio naše misije.

Dobrobiti od oglašavanja na histrica.com
  • Mali ulog ( cjenik )
  • Dobar povrat investicije (value for money): postoje klijenti koji većinu svojih kapaciteta pune preko nas, gotovo svim klijentima se oglašavanje isplati, nekima uz izvanredan ROI (povrat investicije - return of investment). Smatramo da je, ukoliko ulog u odnosu na povrat iznosi 10%, to vrlo povoljna računica, no ponavljamo: mnogima se vrati znatno više.
  • Mogućnost "slaganja kockica" : složite oglas prema Vašim potrebama i financijskim mogućnostima. Plaćate ono što dobijete. Opremite oglas slikom i tekstom po svojim željama, s naše strane nema ograničenja
  • Konstantan rad na promociji putem Interneta kako biste doveli što više posjetitelja i time plasirali svoju ponudu (vidi primjer).
  • Konstantan rad na poboljšanju portala, kvalitete informacija i tehničkih mogućnosti
  • Uvođenje novih mogućnosti i pogodnosti za oglašivače
  • Naš portal, iako već vrlo uspješan, još je u povojima. Puni potencijal tek će doći do izražaja. Dakle, ima još puno prostora. Ekspanzija još uvijek traje.
  • Vaš oglas je mali web site unutar portala, s vlastitim Home page-om i jednostavnom adresom, npr: www.histrica.com/anu/kastel-motovun/. Te osobine vam omogućavaju da objavite svoju adresu u katalozima ili negdje drugdje na web-u u cijeni oglašavanja iako nemate vlastite web stranice. Njihova izrada je skupa, a zahtjeva i godišnje plaćanje hostinga. Sigurni smo da će vam oglašavanje na histrica.com biti daleko rentabilnije od izrade vlastitih stranica. Idealnom smatramo kombinaciju dviju varijanti: stranice na histrica.com, stranice na web-u
  • Godišnja posjećenost od oko 1.000.000 jedinstvenih posjeta
  • Statistika poslanih upita putem našeg email servisa.
    2004 2005 2006 2007 2008 2009
    1500 3600 6700 18300 23700 28900
    Mnogi upiti su ostali nerealizirani zbog nedostatka kapaciteta oglašenih na našim stranicama zato OGLASITE VAŠE KAPACITETE!

Vaš paket oglašavanja ne nudi recept i rješenje po principu magičnog štapića, gdje ćete uložiti minimalna sredstva i na njima zgrnuti malo bogatstvo. Možda Vam se to i može desiti, no nije pravilo. Miracolina rješenja za turizam Vam nude realnu ekonomsku računicu o povratu investicije i to uz vrlo dobar faktor. Ispunjenje ovog zadatka je naš cilj, naša vizija i misija rada. Ako ste već sada zainteresirani za oglašavanje, molimo popunite ovaj upitnik, ili nas kontaktirajte direktno.

Na vrh

Cjenik:

CJENIK oglasnog prostora na portalu www.histrica.com

Na portalu histrica.com je moguće oglasiti općenitu turističku ponudu i usluge pod slijedećim uvjetima:

  • Zakup oglasnog prostora vrši se po objektu na jednu ili više godina
  • U okviru objekta moguće je oglasiti proizvoljan broj oglasnih jedinica: npr. unutar objekta privatnog smještaja možete oglasiti 2 apartmana i 3 sobe. Moguće je ogasiti i dodatnu ponudu, stranicu općeg sadržaja i slično
  • Cijena oglasnog prostora ovisi o željenom paketu usluge, te o broju oglasnih jedinica unutar objekta
MiniWEB paket: Kataloški oglas + vlastiti web prostor unutar histrica portala

Ovaj paket uključuje: ( Vidi primjer, Agropansion Partner, Barban )

  • Slike objekta i oglasnih jedinica (slikanje nije uračunato u cijenu)
  • Objavljivanje osnovnih podataka o vlasniku (telefon, adresa, e-mail.....itd) te osnovnih podataka o objektu i oglasnim jedinicama (opremljenost, udaljenosti od mora, centra, restorana te ostalih zanimljivih punktova, cijene...itd)
  • Mogućnost opisa objekta slobodnim tekstom po slobodnom izboru: preporučujemo da to svakako iskoristite jer će pridonijeti informiranosti i olakšati gostu odabir (usluga je uključena u cijenu, no pisanje teksta i prijevodi se naplaćuju
  • Za veće oglase povoljniji položaj kod pretraživanja naše baze podataka, unutar objekata iste kvalitetne skupine
  • Reducirani glavni izbornik portala, dominiraju linkovi vašeg oglasa i oglasnih jedinica (primjer: obratite pažnju na meni s lijeve strane gdje se nalazi popis oglasnih jedinica). Na taj se način posjetitelj navodi da provede više vremena na vašem web prostoru
  • Direktno pretraživanje, mogućnost da objekt bude pronađen direktno s pretraživača (npr. google) pod odgovarajućim pojmovima (npr. Apartmani Rovinj ili unterkunft Pula) za koje se tekstualni opis oglasa optimizira
  • Karta područja s pozicijom objekta
USLUGA CIJENA PDV 25% UKUPNO
Oglašavanje objekta uz uključenu jednu oglasnu jedinicu i 6 slika (npr. 1 slika objekta + 5 unutrašnjost ili po izboru) 240,00Kn 60,00Kn 300,00Kn
Svaka dodatna oglasna, smještajna ili opća jedinica, uključuje 4 slike za dvije godine 100,00Kn 25,00Kn 125,00Kn
Slikanje 400,00Kn 100,00Kn 500,00Kn

* cijena za hotele i kampove je uvećana za 100%, zbog velike potražnje i velike eksponiranosti takve vrste ponude, uz puno manju konkurentnost u smislu broja oglašenih objekata. Za privatni smještaj, restorane, sportove itd. vrijede ovdje navedene cijene

MaxiWEB paket: oglas sa proširenom web prisutnošću

MaxiWeb paket uključuje sve što i MiniWeb plus:

a) Vlastita web domena (npr. www.vase-ime.com)
b) 3 e-maila tipa ([email protected])

Vidi primjere, oglas na histrica.com, oglas na vlastitoj domeni

Vlastita web domena, hosting + email za 1 godinu 300,00Kn 75,00Kn 375,00Kn
Registracija komercijalne domene za 1 godinu(.com, .net itd.) 80,00Kn 20,00Kn 100,00Kn
Registracija .hr domene (morate imati registriranu firmu ili obrt) 0,00Kn 0,00Kn 0,00Kn
Dodatne usluge
Pisanje teksta (po jednoj kartici, 1000 znakova) 300,00Kn 75,00Kn 375,00Kn
Prevod teksta (po jednoj kartici, 1000 znakova) 120,00Kn 30,00Kn 150,00Kn
Slikanje 400,00Kn 100,00Kn 500,00Kn

Napominjemo da pisanje i prevod teksta možete napraviti i sami (nije ograničena količina teksta), tada su Vaši troškovi objave teksta uz Vaš oglas 0 kn, odnosno objava teksta je uključena u samu cijenu oglasa.

Na vrh

Upitnik

Ispunite informativni upitnik, nakon kojeg će Vas kontaktirati naš predstavnik
Vaše ime:
Broj telefona:
Email:
Adresa:
Kontaktirajte me putem: telefona email-a
Vrsta oglasa (hotel, privatni smještaj, sport i sl.):
Dodatne napomene:

Na vrh

P.S. Svaki oglašivač može imati oglas jednake kvalitete ili kvalitetniji od ovdje izloženih. Samo je pitanje Vaše volje da pripremite kvalitetne materijale: slike i tekstove. Sa financijeske strane gledano proći ćete potpuno isto!

Miracolina Tourism WebAdvertising

...u 3 laka koraka !

1. Oglasi se !

Miracolina Tourism WebAdvertising

2. Bukiraj !

Miracolina Tourism WebAdvertising

3. Zaradi !

Miracolina Tourism WebAdvertising

"Zadovoljni smo brojem upita koje smo dobili zahvaljujući oglašavanju na vašem portalu."

Villa Mihaela
Fažana

"Poštovani !
Hotel Villa Annette je prezentiran na više od 15 site-ova , medutim sa histrica.com dolaze najviše upita. Evidentno je da su kljucne rijeci na pretraživacima kvalitetno odabrane i postavljene te da svakim danom sve više ljudi posjecuje histrica.com.
Zahvaljujemo na uspješnoj suradnji."
Persic V.

Villa Annette
Hotel & Restaurant
Raška 24, Rabac 52221, HR
tel.+385 52 884222
fax.+385 52 884225
cel + 385 98 219756

Miracolina Tourism WebAdvertising Premium Product

"Poštovani
Zadovoljni smo sa prezentacijom na Vašoj stranici, pa se nadamo da će naša već dobra suradnja postati još i bolja.
Srdačan pozdrav i hvala."
Rita Fernetich

Hotel San Rocco
Brtonigla

"Naše apartmane prvi smo puta oglasili ove godine u maju mjesecu. Na naše veliko iznenađenje i zadovoljstvo iako smo apartmane oglasili relativno kasno, više od 50% naših gostiju dobili smo putem portala www.histrica.com. Nadamo se i vjerujemo da će naša uspješna suradnja s portalom histrica potrajati na naše obostrano zadovoljstvo." Edvard Mejda

Villa Canaria
Pješčana uvala

"Suradnju sa portalom www.histrica.com. započeli smo na preporuku naših prijatelja ovog ljeta. Imali smo više desetaka upita. S obzirom da smo ih deset i realizirali i ako uzmemo u obzir izuzetno povoljnu cijenu oglašavanja više smo nego zadovoljni." Obitelj Mišan

Apartments Patrik
Pješčana uvala

"Na portalu www.histrica.com prisutni smo od njenog začetaka prije dvije godine. Iako nismo oglasili e-mail adresu već samo telefonski broj izuzetno smo zadovoljni brojem noćenja koje smo realizirali." Rino

Stara Istarska Hiža
Fažana

"Nakon suradnje sa nekolicinom agencija, prije otprilike dvije godine odlučili smo oglasiti našu kuću za odmor i agroturizam na portalu www.histrica.com. Rezultatima smo zadovoljni, većina naših gostiju osim što je izabrala smještaj vrlo je rado kušala razne Istarske specijalitete koje nudimo u našoj konobi Sia kraj Vodnjana." Božac Sandra

Agroturizam Sia
Vodnjan

"Zadovoljni smo brojem upita i realizacija koje smo ostvarili. Ovo nam je prva godina ali namjeravamo produžiti suradnju i u buduće." Darko Filić

Apartments Filic
Savudrija

"Ovo nam je prva godina suradnje sa portalom www.histrica.com, imali smo mnogobrojne upite a ponešto smo uspjeli i realizirati tako da smo za sada zadovoljni."

Pansion Nostromo
Rabac

"Moramo naglasiti, da je osim toga što smatramo da je Vaš portal "osvježio" postojeću ponudu, usudimo se reći da je jedan od zanimljivijih i najinformativnijih o Istri, a Vaša ažurnost i osobno zalaganje, bio je još samo jedan u nizu razloga za nastavak suradnje...
Naravno, nama kao hotelskoj kući, važno je i to, što se, prema mišljenju naših gostiju koji su preko Vašeg portala izvršili rezervaciju hotelskog smještaja, nude vrlo jasne, konkretne i važne informacije, pregledno i čitko ponuđene...
Drago nam je što ćemo imati priliku surađivati i slijedećih godina..."

Hotel Kaštel
Motovun