[ Uvod ] [ Zašto se oglasiti? ] [ Cjenik ] [ Upitnik ] Poštovani, ako se bavite turizmom vjerojatno vam je poznata ova priča: od dva susjeda, jedan ima dobro popunjene kapacitete, dok drugi muku muči da popuni i sedmi i osmi mjesec! Svjesni ste da sama činjenica da ste napravili kuću, hotel, restoran, ili organizirali neku drugu vrstu ponude (poput izleta ili sportskih aktivnosti) neće dovesti do toga da turisti i gosti pohrle k vama. Ključ je ulaganje: ulaganje u kvalitetu objekta i ponude, ulaganje u razvoj i održavanje, ulaganje u marketing. U poslovnom svijetu stvari su jasne: da biste dobili 200 morate uložiti 100... Ako objektivno razmotrimo problematiku, vidjet ćemo da je razvoj turističke ponude vrlo zahtjevan u svim segmentima, a pogotovu u financijskom. Kako se onda odlučiti na ulaganje i kamo ga usmjeriti? Koje će se ulaganje vratiti uz najveću dobit? Na sreću, nalazimo se u vrlo povoljnom momentumu razvoja hrvatskog turizma. Sve više ljudi iz svijeta po prvi put ili ponovno otkriva našu zemlju. Hrvatska je hit: Dubrovnik, Dalmacija, Istra i Plitvička Jezera - svjetske agencije i televizijske kuće nadmeću se koja će bolje i ljepše prezentirati naše turističke destinacije. Proglašavaju nas jednom od najpoželjnijih zemalja svijeta. Hrvatsku pohode bogati i slavni, a mnogi bi htjeli biti dio Jadranske ljetne čarolije i mediteranskog šarma. No usprkos svoj reklami i pohvalama posljednjih godina, predstoji još puno posla da bismo dostigli visoke standarde kvalitete. No to je odlična vijest za turističke djelatnike, jer pozitivni uzlet hrvatskog turizma daje prostor potrebnom razvoju i smanjuje rizike ulaganja. Kako prepoznati najbolji pravac ulaganja stvar je snalažljivosti i prilagodbe: prilagodbe trendovima, navikama gostiju, ekološkim standardima, poreznoj politici i ostalim parametrima koji utječu na vašu djelatnosti. Najveće uspjehe postižu oni koji se najbrže prilagođavaju, odnosno oni koji znaju predvidjeti trendove. A internet i drugi komunikacijski sustavi koji nude neposredan i lak pristup informacijama (GSM, GPRS, UMTS), sigurno su dio modernog trenda u najvećem porastu. Ulaganje u Internetsko oglašavanje i promociju Vaša je ulaznica u moderan informacijski sustav i hvatanje koraka s trendovima koji već uvelike kroje turistička kretanja. Tako da s dobrim razlogom možete razmišljati o ulaganju u tom pravcu (u većem ili manjem obimu, na više portala ili samo na jednom...) i postaviti si slijedeće pitanje: Što mi donosi ulaganje u promociju putem miracolina paketa za turizam?Ulaganje u Internetsku promociju
daleko je povoljnije u odnosu na klasične metode oglašavanja (TV,
novine, radio). Kvalitetna promocija kao važan element marketinga
time postaje dostupna i manjim tvrtkama, a svoj interes svako
nalaze i velike multinacionalne kompanije. Ulaganje u oglašavanje na
histrica.com
zanemarivo je u odnosu na kompletan obim ulaganja potreban
za razvoj i održavanje turističke ponude. Ono znači prezentaciju
i prisutnost na renomiranom portalu i modernom mediju - Internetu.
U vaš posao unosi dodatnu stabilnost:
određeni broj upita i posjetitelja na koji možete računati
jer smo suočeni sa stalnim i stabilnim porastom interesa (broja posjetitelja)
koji tragaju za raznovrsnim informacijama i ponudom: smještajem, kampovima,
hotelima, restoranima, domaćinstvima koja se bave agroturizmom, slikama,
podacima, statistikama,
da nabrojimo samo neke. Sami ćete utvrditi koja je to granica sigurnosti
na koju možete računati i odgovara li vam, no kad je jednom utvrđena,
iskustva su pokazala da ljestvica ostaje na istom nivou ili
se penje. Dobrobiti od oglašavanja na histrica.com
Vaš paket oglašavanja ne nudi recept i rješenje po principu magičnog štapića, gdje ćete uložiti minimalna sredstva i na njima zgrnuti malo bogatstvo. Možda Vam se to i može desiti, no nije pravilo. Miracolina rješenja za turizam Vam nude realnu ekonomsku računicu o povratu investicije i to uz vrlo dobar faktor. Ispunjenje ovog zadatka je naš cilj, naša vizija i misija rada. Ako ste već sada zainteresirani za oglašavanje, molimo popunite ovaj upitnik, ili nas kontaktirajte direktno. Cjenik:CJENIK oglasnog prostora na portalu www.histrica.comNa portalu histrica.com je moguće oglasiti općenitu turističku ponudu i usluge pod slijedećim uvjetima:
MiniWEB paket: Kataloški oglas + vlastiti web prostor unutar histrica portalaOvaj paket uključuje: ( Vidi primjer, Agropansion Partner, Barban )
* cijena za hotele i kampove je uvećana za 100%, zbog velike potražnje i velike eksponiranosti takve vrste ponude, uz puno manju konkurentnost u smislu broja oglašenih objekata. Za privatni smještaj, restorane, sportove itd. vrijede ovdje navedene cijene MaxiWEB paket: oglas sa proširenom web prisutnošćuMaxiWeb paket uključuje sve što i MiniWeb plus: a) Vlastita web domena (npr. www.vase-ime.com) Vidi primjere, oglas na histrica.com, oglas na vlastitoj domeni
Dodatne usluge
Napominjemo da pisanje i prevod teksta možete napraviti i sami (nije ograničena količina teksta), tada su Vaši troškovi objave teksta uz Vaš oglas 0 kn, odnosno objava teksta je uključena u samu cijenu oglasa. Na vrh |
...u 3 laka koraka ! 1. Oglasi se ! 2. Bukiraj ! 3. Zaradi ! "Zadovoljni smo brojem upita koje smo dobili zahvaljujući oglašavanju na vašem portalu."
Villa Mihaela
"Poštovani !
Villa
Annette
"Poštovani
Hotel
San Rocco "Naše apartmane prvi smo puta oglasili ove godine u maju mjesecu. Na naše veliko iznenađenje i zadovoljstvo iako smo apartmane oglasili relativno kasno, više od 50% naših gostiju dobili smo putem portala www.histrica.com. Nadamo se i vjerujemo da će naša uspješna suradnja s portalom histrica potrajati na naše obostrano zadovoljstvo." Edvard Mejda
Villa Canaria "Suradnju sa portalom www.histrica.com. započeli smo na preporuku naših prijatelja ovog ljeta. Imali smo više desetaka upita. S obzirom da smo ih deset i realizirali i ako uzmemo u obzir izuzetno povoljnu cijenu oglašavanja više smo nego zadovoljni." Obitelj Mišan
Apartments Patrik "Na portalu www.histrica.com prisutni smo od njenog začetaka prije dvije godine. Iako nismo oglasili e-mail adresu već samo telefonski broj izuzetno smo zadovoljni brojem noćenja koje smo realizirali." Rino
Stara Istarska Hiža "Nakon suradnje sa nekolicinom agencija, prije otprilike dvije godine odlučili smo oglasiti našu kuću za odmor i agroturizam na portalu www.histrica.com. Rezultatima smo zadovoljni, većina naših gostiju osim što je izabrala smještaj vrlo je rado kušala razne Istarske specijalitete koje nudimo u našoj konobi Sia kraj Vodnjana." Božac Sandra
Agroturizam Sia "Zadovoljni smo brojem upita i realizacija koje smo ostvarili. Ovo nam je prva godina ali namjeravamo produžiti suradnju i u buduće." Darko Filić
Apartments Filic "Ovo nam je prva godina suradnje sa portalom www.histrica.com, imali smo mnogobrojne upite a ponešto smo uspjeli i realizirati tako da smo za sada zadovoljni."
Pansion Nostromo
"Moramo naglasiti, da je osim toga što smatramo da je Vaš
portal "osvježio" postojeću ponudu, usudimo se reći da je
jedan od zanimljivijih i najinformativnijih o Istri, a Vaša
ažurnost i osobno zalaganje, bio je još samo jedan u nizu
razloga za nastavak suradnje...
Hotel Kaštel |